Jdi na obsah Jdi na menu

Glyndwr's way

Knighton - Welshpool 132 mil

1. Den - Knighton - Felindre

Z Knihtonu začínáme stoupáním na Garth hill (346 m), pokračujeme na Baily hill a následně klesáme do Llanguallo odsud jdeme poli s výhledy na údolí, dojdeme do Felindre.

2. Den. Felindre - Abbeycwmhir 14 mil

Vyrážíme směrem na Wolf´s castle, přes Llanbadan Fynydd, pokracujeme vřesovišti s výhledy na  údolí, klesáme dolů přes Bechell Brook do Abbeycwmhir. (ruiny cisterciánského opatrství z 12.století)

3. Den. Abbeycwmhir - Llanidloes 15.5 mil

Vyrážíme směrem Upper Esgair hill, cesta pak dále pokračuje a nám se nabízí nádherný výhled na Cedair Idris (893 m) - docházíme do Llanidloes.

4. Den. llanidloes - Dylife 16 mil

Vyrážíme z llanidloes a čeká nás přejít řeku Severn, chvíli jdeme souběžně se Severn way path a pak zamíříme do lesa, klesáme do údolí Chywedog., pokračujeme podél lesa, přes vřesoviště a dále až do Dylife.

5. Den. Dylife - Machynlleth 14.5 mil

Vydáváme se přes vřesoviště k údolí Afon Clywedog, odkud klesáme vřesovišti k jezeru Glaslyn, které leží u foel Fydian hill (564) Pokračujeme na Machynlleth.

6.Den. machynlleth - Llanbrynmair 14 mil

Z Machynlleth pokračujeme poli směrem Penergroes. dále kopci, údolími a lesy až do cíle dnešního úseku.

7.Den. Llanbrynmair - Llanwddyn 17,5 mil

Pokračujeme stoupáním nad údolí, pokračujeme přes farmy a pole, následně stoupáme na Pen coed (360 m), cesta pokračuje hustým lesem a ústí na vřesoviště až dojdeme k jezeru Vrynwy u vesnice Llanwddyn.

8. Den. Llanwddyn - Pontrobert 12 mil

pokračujeme lesní cestou do Pont Llogel, jdeme souběžně s řekou Vyrnwy, dojdeme do Pontrobert.

9.Den. Pontrobert - Welshpool 13.5 mil